2012. december 15., szombat

Olvasd el!

Hellóka!

Kérlek, olvassátok el!

I. Kezdetek. Elmondani nem tudom, hogy ez a blog miként jött létre a fejemben, egyszerűen csak írni akartam, akartam adni magamnak, s nektek egy egész, teljes történetet a Twilight Saga farkasairól, akiket annyira megszerettem anno a könyvek és a filmek segítségével.
Aztán összeállt a kép; megakartam írni az ő legendájukat, azt a sztorit, ami valamely módon majdhogynem mindegyik farkas fiút bemutatja, mégis összekapcsolódik valamely formában, akár egy kötet más-más szemszögből és életúton. És kész lett, megírtam Kim és Jared történetét, Paul és Grace életének egy szakaszát, majd Jacobnak is boldogságot hoztam a legutolsó történetem segítségével.

II. Köszönet. Rengetegeteknek tartozok köszönettel, de nem akarok név szerint említeni senkit, hiszen a listám végeláthatatlan lenne, így mindegyikőtöknek itt akarok egy hatalmas hálát rebegni, mert ösztönöztetek a folytatásra, megírtátok a véleményetek és mellettem voltatok akkor is, amikor éppen elhanyagoltam a blogot. Nélkületek nem készült volna el a blog, mert valahányszor nem volt kedvem írni eszembe jutottatok ti, s az, hogy nem akarok nektek csalódást okozni, nem akartalak benneteket cserben hagyni.

III. Logikai sorrend. Próbáltam a blogot minél átláthatóbbá varázsolni, így ajánlani tudom az oldal menüket és a rajtuk lévő számozást, majd a legvégén a Quileute Legends epilógus című oldalt, ami véglegesen lezárja és kerekké teszi a történeteket.

IV. Személyes. Ezt a blogot tartom a kezdetnek, ahol minden elindult számomra az írás terén, így egyértelmű, hogy sokat jelentenek nekem ezek a sorok és minden perc, vesződés, amit a történettel és magával a honlappal töltöttem. Úgy érzem, hogy ez az oldal valóban a gyermekemmé vált, az első művemmé, ami lassan felnőtt és most lezárult. Hiányozni fog, de közben örülök is, hogy vége lett, mert úgy érzem, hogy bennem is most végre véglegesen lezárult a Twilight saga mánia, így tovább léphetek.

V. Búcsú. Természetesen ez nem végleges búcsú, hiszen más blogjaim is vannak, ahol olvashatjátok a további műveim, noha Twilight témában már nem fogok kiadni a kezem alól semmit.

VI. Kérlek. Írjátok meg véleményeteket chatben, kommentben, illetve bármely elérhetőségemen, hiszen érdekel a véleményetek, gondolataitok a blogról, az írásomról.

Imádlak benneteket és köszönöm, hogy velem tartottatok!
Xoxo.Bri.

8 megjegyzés:

  1. Szia! Imádom ezt a blogot és mindig olvastam! Sajnálom, hogy vége, de annak örülök, hogy eddig megírtad és örömet szereztél vele nekünk. A magam nevében nagyon köszönöm azokat a pillanatokat amikor izgultam, sírtam vagy éppen nevettem az írásodon. A többi blogodat is meg fogom nézni és köszi :D

    VálaszTörlés
  2. Ez nagyszerű ötlet volt tőled. Örülök, hogy majd olvasgathatom akadály nélkül ezt a blogot, egyébként a másik Andy-s fanfictionöd is remek.
    Azért megkérhetlek, hogy néha nézz be hozzám? Az előző történetemnél szintén egy konstruktív kritikát kaptam tőled. :-)

    VálaszTörlés
  3. de-de igen cserben hagytál minket!!!folytasd KÉRLEEK!!!írd meg a Leah-ét is a Seth-ét!!!!!KÖNYÖRGÖM!!!!!!arra nem gondoltál hogy nekünk fáj hogy itt a vége?

    VálaszTörlés
  4. http://persecutioninthedark.blogspot.hu/2014/01/elso-dijam-d.html Díj neked!! :D <3

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Remélem nem akarod törölni az oldalt, mert én a mai napig szeretek ide visszajárni és újraolvasni a sztorikat. De ma egy olyan dologgal szembesültem, hogy az Olvasnivalóid a kukádban vannak... Miért? Nem értem. :(
    Puszi: Klau

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Az Olvasnivalóim? Ne haragudj, de ezt most hirtelen nem értem, mire gondolsz? :) Amúgy köszönöm, elképesztő öröm számomra, hogy ennyi év után is van, aki szereti ezt a blogom. :D
      Xoxo.Bri.

      Törlés
    2. Szia!
      A menüd neked Oldalak címszó alatt fut fent, a baal sarokban. Ott az egyik menüpontod az, hogy Olvasnivaló. Ott van több sztorid. Ha megnyitom valamelyiket, akkor írja ki, hogy a bejegyzés a kukádban van, már csak korlátozott ideig lehet őket megnézni, vagy valami hasonlót. Kezdtem kicsit megijedni, hogy törlöd az oldalt, pedig én annyira szeretek ide visszajárni olvasni. A kedvenc történeteimet már jó párszor olvastam, és még szeretném a jövőben is, úgyhogy légy szíves ne töröld az oldalt! Annyi olyan történet van itt, amit ennyi idő után is imádok visszaolvasni! :)
      Puszi: Klau

      Törlés
    3. Szia!
      Köszönöm, hogy szóltál! A történeteket áttettem a Wattpad oldalára. :) https://www.wattpad.com/user/BriiOfficial Itt elérhetőek lesznek (remélhetőleg fennakadás nélkül).
      Természetesen nem akarom törölni sem ezt a blogot, sem a történeteimet. :)
      Még egyszer köszönöm, hogy szóltál és azt is, hogy még mindig lelkes látogatója van a blognak. Nagyon nagy öröm ez számomra.:)
      Xoxo.Bri.

      Törlés